torsdag 3 januari 2013

Andra jobbdagen det här året


Då var det slut på min julledighet och jobbet är igång igen. Jag brukar försöka hinna sitta en stund på lunchen och hantverka. Men det är inte alltid jag lyckas, ibland blir det ett träningspass istället.

Det är viktigt att träna för mig, viktigt för att perioder jag inte tränar så får jag ont i kroppen. Jag har varit dålig på träna i höst och det får jag betala för nu. Och jag betalar i svett och träningsvärk. Därför blir det lite mindre hantverkande till förmån för vila och träning.

En liten blomma har det blivit frivoliterad, det är otroligt vilken stor skillnad det blir mellan grovlek 10 och 20 på garnet.

1 kommentar:

  1. Så olika stora blommorna är..
    Önskar dig ork o viljan att träna flitigt.. jag är ganska dålig på det men borde verkligen

    SvaraRadera