söndag 6 januari 2013

Alla dessa bakfickor


När man väver mattor av jeans så blir det vissa saker över. Bakfickor, blixtlås, etiketter bara för att nämna några. Bakfickorna har jag sparat i en högre och högre hög något ska man kunna använda dessa bakfickor till. Igår sydde jag en väska där allt utom tråden är återbruk från ett par jeans. Det är båda bakfickorna och blixtlåset.

Småväskor behöver jag alltid fler av, frågan är vad som ska få äran att bo i den. Kanske smink, plåster och annat eller kanske frivoliteter.

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Vilken fin liten väska. Jag har också funderat på vad jag ska göra med alla fickor. Här är en idé som är rätt cool (men som jag inte tänker ge mig i närheten av...)
    http://brcdesigns.com/index.php/furniture/pockets-rug/

    SvaraRadera
  2. Vilken häftig matta. Jag tror inte heller att jag kommer att göra en riktigt så häftig matta. =)

    SvaraRadera