måndag 5 maj 2014

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.

Jag fortsätter att brodera på min Jämtländskabrudkudde, senast på flyget till Örebro. Igår kväll plockade jag fram den igen och till min förvåning upptäckte jag att jag i "mörkret" på flygplanet har tagit fel grönfärg. Och jag har bestämt mig för att inte sprätta bort det, eller så känns det nu, jag kanske ändrar mig när jag har kommit längre. 

Just nu vill jag bara göra klart det gröna så jag får börja brodera med dom andra färgerna. I helgen väntar en resa till Malmö och då blir det restider som kanske öppnar upp för broderi.

2 kommentarer:

  1. Jag har liknande fel på en lång blå linnelängd med ett kedjesömsbroderi à la tenntrådsarmband gjort för minst 20 år sedan. Har aldrig ändrat det...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och du verkar ha överlevt, jag tror jag gör det med, det gröna får vara kvar. =)

      Radera