måndag 23 september 2013

Runt runt med en knorr på slutet


Jag har blivit en intervallslöjdare, det är samma princip som när du gör plankan på gymmet. Jag arbeter typ 5 minuter och sedan vilar jag i 5 - 10 minuter. Vilan är lite olika beroende av vad jag gör. På det här sättet kan jag faktiskt slöjda lite, det blir inte mycket varje kväll men jag blir så glad för varje sekund.

Jag har börjat brodera jämtlandssöm i rött, men än har jag inte kommit så långt. Ikväll la jag upp en stickning och då gick kvällens slöjdminuter åt. Allt det här låter kanske konstigt, men just nu gör jag vad som helst för att bli frisk fort. Det positiva som allt det här har medfört är att jag har kommit igång med träningen igen, och nu är den stora utmaningen att inte sluta igen.

2 kommentarer:

  1. Nu har jag missad vad som hänt att du inte kan göra detta roliga som du vill. Hoppas det ordnar sig snart .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har fått en inflammation i axeln, igen, jag är inne på vecka 4 nu och väldigt less. Jag försöker hålla modet uppe och tänker att allt snart blir bra igen. =)

      Radera