onsdag 14 augusti 2013

Varning! Arbete pågår


Som min man säger "Säckarna måste komma någonstans ifrån". Lägesrapport från arbetsrummet, jag har fyllt fyra sopsäckar med gamla papper, projekt som aldrig kommer bli klara... Ser det bättre ut i mitt arbetsrum?! Just nu ser det ut som jag har testat en handgranats verkan på ett garn och tygförråd. Men jag ger inte upp än, det kommer att bli jätte bra när det är klart, men just nu är det lite jobbigt, får jag allt erkänna, för jag gillar egentligen inte alls att städa. 

Jag har också hittat några roliga saker som kommer att hamna här på bloggen. Dom ligger i en särskild blogghög.

Nu är det bara till att fortsätta så jag kanske kan gå och lägga mig ikväll och känna att jag har gjort ett fantastiskt bra jobb.

6 kommentarer:

  1. Jag avundas dig icke, men du gör ett bra jobb när du får system och ordning på alla dina grejor. Lycka till. Kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, nu är allt utrensat nu är det bara att bestämma ett system och lägga allt där, och fortsätta med det. =)

      Radera
  2. Tänk om jag kunde vara lika duktig o sätta i gång ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland blir jag förvånad över mig själv, det ska bli så skönt när jag är klar.

      Radera
  3. Vad kul att det är i dins hemtrakter jag varit, Sååå fint är det. :)

    Och tack för lärar-upplysningen. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det fint, hoppas du har anledning att komma hit flera gånger. =)

      Radera