fredag 30 augusti 2013

Just i detta nu



Idag är det realtidsbloggning som gäller, just nu sitter jag i soffan och planerar nya vävprojekt. Tittar på filmen "YES man". Mattias ligger här bredvid i soffan. Ett helt vanligt fredagsmys kan jag tänka mig.

Annars har jag varit på möte med Hemslöjdskonsulenterna idag, helt oplanerat. Jag kan ju inte bara ligga på soffa hela dagen. Istället satt jag och pratade garner och vävning i några timmar, efter det var det iväg till sjukgymnasten, för massage och töjningar och annat som sjukgymnaster gör.

1 kommentar:

  1. Hej Hanna,

    se precis ut som hos mig, just nu när vävsäsongen har startat. Bara den som ligger bredvid i soffan heter Andreas.
    Det är roligt att sitta och pyssla med garn, mönster och ideer.
    Hoppas du få flera såna kväller framöver !
    Hälsningar

    Marianne

    SvaraRadera