måndag 26 september 2011

Sockgarnsbyte 3

Idag var en sån där dag som allt i brevlådan var antingen reklam eller räkningar, men där fanns också ett vitpaket halvmjuk paket. Med mycket tejp. Beväpnad med en sax gick det fort att komma in. Innehållet?!

Helt underbart ett nystan Zauberball och två nystan Supersocke silk color. Båda garnerna helt fantastiskt mjuk och det kliar riktigt i sticknerven. I paketet låg också 4 påsar Kool-Aid, jag som älskar att färga. Jag har en härva som ligger som jag fick i ett byte tidigare i sommar som väntar på att bli Kool-Aidad. Det är kanske dags att göra det nu.

Tack så mycket Jannika för det underbara paketet.

3 kommentarer:

  1. Underbara färger!
    Så inspirerande.
    Förstår att det kliar i fingrarna.
    Har köpt lite garn idag och imorgon ska jag göra i ordning ett litet paket att skicka iväg.
    Hoppas mottagaren blir glad!
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
  2. Jag tror fötterna mår bättre av att vara i en färgglad socka, dom blir gladare.

    Det är så kul med byten, jag ska ta och ordna med mitt med.

    SvaraRadera
  3. Vassego. Vad bra att du tyckte om paketet. :)

    SvaraRadera