torsdag 8 september 2011

Ett nytt byte - Sockgarn


Jag vet jag är bytesberoende, men det är så kul, jag kan inte låta bli. Det är så kul att räkna ut ett paket som mottagaren kommer att uppskatta. Sedan är det självklart kul att få, ibland är det jätte bra paket och ibland mindre bra.
Det här fantastiska paketet fick jag i somras i ett "Mixa & Matcha" byte av Hanna, oj vad glad jag blev.


Det här bytet var inte lika roligt att få, jag har inte ens bloggat om det. Med i paketet var en lapp där det stod ungefär, det blå garnet är i ull, det orangea är i ull och nån annan syntet fiber och det gröna garnet kom hon inte ihåg. Det var inte ett fullt nystan av något och allt som allt vägde alla tre garnerna 90 gram. Nu har jag spytt galla nog över det, men det är när man får såna paket som man känner varför lägger jag ner tid och pengar på detta.

Men nio gånger av tio så märker man att personen som skickar till en har lagt ner både tid och pengar till att räkna ut ett bra paket.  

Här anmäler du dig till Sockgarnsbytet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar