onsdag 21 september 2011

Ibland blir det inte som det är tänkt


Jag började glad i hågen att sticka på ett par vantar för några dagar. Redan igår insåg jag att det kommer att bli ett par JÄTTE vantar, tänker att jag kan valka dom. Stickar vidare, men nu ikväll kom beslutet repa upp. Jag som tidigare aldrig har repat upp stickningar har nu gjort det flera gånger senast året. Är det ett trendbrott.



Nu är jag tillbaka vid ritbordet och ska rita om så att mönstret passar mitt garn och stickor.

4 kommentarer:

  1. Fina färger iaf, synd att du var tvungen att repa upp. Jag har en förmåga att alltid testa sticka/virka lite onödigt långt, för jag tänker att det kanske blir bra när jag kommit en bit. Men, det blir ju billigt att repa upp iaf! ;)

    SvaraRadera
  2. Samma här, hoppet finns där att det blir nog bättre när jag har stickat en bit till. Men det blir sällan det. Jag ska lägga upp på nytt imorgon, förhoppningsvis med bättre resultat den gången.

    Tack för din kommentar

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för den fina adwarden!
    Verkligen kul att få en uppmuntran. Mycket trevligt att jag hittade din blogg också,ska bli intressant att följa den.

    SvaraRadera
  4. Varsågod!

    Det var kul att läsa dina svar, intressant =)

    SvaraRadera