tisdag 18 december 2012

Flätorna växer fram


Nu har jag fått till mönstret och flätorna växer fram. Garnet är helt underbart, det blir dock inte så bra på bild när belysningen kommer från en golvlampa. Någon gång i framtiden skulle jag vilja sticka en tröja med flätor jag tycker att dom är så vackra. Men då i en ljusfärg men jag gillar tweedgarnet.

Det är många projekt på gång just nu, det gäller att prioritera och det är aldrig lätt. Och med mindre än en vecka till julafton är det ännu svårare.

2 kommentarer:

  1. Jag gillar dina flätor..
    Borde testa en liten provlapp , bara för känslan.
    Har ju ont i häderna så kan inte sticka längre..bara pyttesmå stunder..

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt att du inte kan sticka, det är tur att det finns så mycket annat man kan göra =)

    SvaraRadera