lördag 20 juli 2013

Sista dagen som fröken


Den här veckan har det varit bloggtystnad, det beror på två saker. Idag blir jag fru med allt vad det innebär med förberedelser och annat. Och två, min dator har lagt av, och det kan ta upp till fem veckor innan jag får tillbaka den, det kommer att bli jobbigt. Så en rolig och en tråkig sak då.

Den här dagen har jag sett fram emot länge, och den ska bli underbar. Att få säga ja till mannen jag älskar och att träffa alla kompisar och släktingar som bor alldeles för långt bort.

Nu är det bara att hålla tummarna att vädergudarna är med oss och så syns vi imorgon. Då ska jag också ha lagt in ett program i makens dator så jag kan få in bilder från kameran.

6 kommentarer:

  1. Lyckönskningar till dig och din blivande make av hela mitt hjärta! Må du ha gjort ett lika bra val som jag gjorde för nästan 50 år sedan!!

    Se till att du får tid att känna rfter själv idag. Kramar

    Solveig M

    SvaraRadera
  2. Ett Stort Lycka Till, önskar jag er båda! Gun Djusberg

    SvaraRadera
  3. Ett stort grattis och lycka till, till er båda och många lyckliga år. Kram sytanten

    SvaraRadera
  4. Stort Grattis o Lycka till!
    Monika

    SvaraRadera
  5. Grattis! Hoppas du haft en riktigt fin dag!
    Kram

    SvaraRadera