måndag 22 juli 2013

På banan igen

Eller i all fall snart.

Bröllopet var helt underbart, när jag har fått några bilder av våra fotografer ska ni få se.

Och idag har jag blivit med iPad, för om jag har otur blir jag av med min dator i sex veckor, det är jobbigt att veta det är många filer som jag skulle behöva som sitter fast där. Jag har inte än lärt mig hur jag ska få över bilder eller beskära och sånt där, men det kommer. Men det är förklaringen till avsaknaden av bild i detta inlägget. Och ett visst exprimenterande dom närmasta dagarna. Hoppas att ni kommer att följa mig ändå.

Nu närmast ska jag ta mig till vävstolen, det ska bli vävning och test av iPadens inbyggda kamera, om det går som det ska ska kommer resultatet att synas här om några timmar.

2 kommentarer:

  1. I din presentation står det att du bor med sambo, stämmer verkligen det??

    SvaraRadera