torsdag 20 februari 2014

Skapat, Jämtland / Härjedalen


165 kreativa yrkesverksamma inom slöjd, konst och konsthantverk hittar du i Skapat, Jämtland Härjedalen. Förutom det hittar du också personporträtt och massa fina bilder.


Och visst hittar du till mig också. Förutom text finns jag med på en bild, eller det är prover som jag har skapat, garnprover och vävprover till ett större projekt. Jag gillar att göra garnkartor och dom brukar vara populära att få.

Vill du ha ett eget exemplar, självklart, varför frågar jag?! Då är det bara att ta sig till Designcentrum, Prästgatan 9, Östersund eller Länskulturen, Krondikesvägen 93, Östersund (hör av dig innan så någon säkert finns där 063-14 67 07, Göran Postuma). Eller läs här direkt på nätet.

2 kommentarer:

  1. Vilken bra satsning, med vackra bilder och allt. En sådan tidning borda alla landskap ha.

    SvaraRadera