måndag 24 oktober 2011

Jag har en bra anledning, jag lovar!


Så står jag och gör en julkrans i oktober, varför kan man då fråga sig. Jag har en jätte bra anledning och det är att jag ska vara med och visa hur man gör julkransar på söndag och då måste man ju ha några kransar att visa upp. Lyckades inte ta någon bra bild på kransen klar så det fick bli en wip bild så länge.

När jag blev klar kom jag på varför jag varje år tänker, "jag måste komma ihåg handskar nästa år", som jag dock aldrig gör. Tillbaka till varför handskar? Det svider om händerna där barren har stuckit och jag är härligt rödprickig.

Årets blev lite annorlunda mot fjolårets krans som var en "ren"riskrans, i år har jag blandat mossa och enris. Men så här efteråt är jag sugen på att binda om den i gran och tallris, vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar