söndag 12 maj 2013

Ludd ludd och åter ludd


När jag har sytt klart tror jag att jag måste lämna in min symaskin på SPA. Det blir mycket ludd. Jag har börjat ha en rundpensel bredvid mig så jag kan få bort det värsta ur matningen. Mellan varven när jag syr så bara krånglar det och då vet jag att det är dags att pensla.

Jag har sytt ihop fjorton nystan av tjugofyra, så det är "bara" tio kvar. Tyvärr börjar jag få slut på podcast avsnitt att lyssna på, jag får leta upp några ny podcasts som jag kan börja lyssna på. Tips mottages med tacksamhet.

4 kommentarer:

  1. Så duktigt av dig, jag bara latar mig

    SvaraRadera
  2. Jag försöker att ta det lugnt mellan varven jag med, man behöver det. =)

    SvaraRadera
  3. Om du kan tänka dig något annat än podcast så finns det en sida där man kan ladda ner böcker gratis (på engelska) booksshouldbefree.com Lite varienrande röster på inläsningen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart, jag älskar att lyssna på talböcker också. Jag ska titta in och kolla om jag hittar något jag gillar, tack så mycket för tipset. =)

      Radera