torsdag 2 maj 2013

Det blir fler och fler


Högen med nystan växer, det är härligt att efter varje sömnadsomgång få nysta ihop trasorna till ett stort och fint nystan. Jag tänkte ett tag ta in en fin stor korg jag har för att det skulle se extra fin ut, men nu får dom bo i ett "mellanlager" tills jag har sytt ihop alla strimlorna, efter det kommer dom att få bo i kartongen som strimlorna ligger i nu. Det känns som om den där kartongen kommer att användas ofta och länge, men den har också en mycket bra storlek.

Jag har också tänkt ut ett projekt till zoom loomen som jag tror skulle bli bra och roligt. Ska testa lite först och om det blir som jag vill får det blir ett "ta med" projekt.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack, kul att få höra. Särskilt efter den dagen som jag har haft.

      Radera
  2. Man får beundra din ihärdighet med alla dessa jeans... Hur många mattor blir det den här gången?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är det sex stycken som är på G, så det är några par jeans. Det ska bli kul att få komma fram till vävstolen. =)

      Radera