fredag 12 oktober 2012

Inplanerad rutt


Nu är rutten bestämd för dagen, det blir utställning, museum och lite shopping. Jag har skrivit ner allt så jag hoppas att det kommer att gå smidigt att ta sig över allt. Jag ska till och med åka buss, jag tycker inte om att åka buss i Stockholm, jag sitter och har hjärtat i halsgropen och tänker "satte jag mig på rätt buss nu eller inte, ska den verkligen svänga åt det hållet, jag satte mig nog på fel buss och nu kommer jag aldrig att hitta tillbaka". Min neurotiska sida kommer fram, och jag brukar inte hamna på fel buss, eftersom jag är så rädd för att komma helt vilse.

Det kommer att bli en dag med massor av nya uttryck. Även om jag nu skulle sätta mig på fel buss.

1 kommentar:

  1. Det är mycket att se i Stockholm..
    Nu varit lite glesare med besök.. gillar inte längre myllret av människor..
    Du hittar nog.. Ha det fint

    SvaraRadera