fredag 28 mars 2014

Men prutt då!


Ni vet när man längtar efter något, så där att man tänkt på det länge. Det har jag gjort, jag vill börja provfärga till ett projekt och jag har beställt färg som jag så hade hoppas att jag skulle få till helgen, men icke sa nicke, ingen färg till Hanna den kommer på måndag.

Till råga på allt är jag snart klar med första våden av matten och den varpen som jag tänkte dra på då?! Det garnet har inte kommit för det har varit lite strul på vägen.

Så nu måste jag lägga om mina helgplaner, kanske ta det lite lugnt till och med. Men jag har också jobb att göra med att ta fram mönster så jag kanske hinner titta ikapp några serier, samtidigt som jag sitter och räknar och ritar.

Nu på lunchen har jag peppat mig själv med lite shoppingterapi, det blev nya färgpennor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar