onsdag 10 augusti 2011

Vissa dagar händer det inte så mycket


Idag är en sån dag, jobbat och ikväll har jag varit och hälsat på kompisar och druckit en massa gott te. Jag har fått stränga order att stressa mindre, vi får se hur det går. Med volangen går det långsamt.

Det är skönt att veta att vi har hantverkare här hemma som snickra så något blir gjort. I morse när jag gick ut genom dörren mötes jag av en man som satt uppe på garage taket som beväpnad med ett bräckjärn tog bort nån planka. Om allt går som det ska och det inte regnar i helgen så blir det målning då. Det är det enda vi kommer att göra själva.

2 kommentarer:

  1. det där med att stressa mindre behöver vi nog tänka på de flesta av oss i dagens samhälle tyvärr...

    SvaraRadera
  2. Jo så är det nog

    Jag måste träna på att vila utan att känna att jag måste göra något. Och det är svårt kan jag säga.

    Tack för din kommentar.

    SvaraRadera