onsdag 11 juni 2014

Ser du löven för alla träd?


Tänk att det har gått två år sedan jag blev klar med mitt löv och det var invigning av den stora hemslöjdsutställningen på Liljevalchs. Idag när jag kom hem låg det en present i brevlådan, "Ser du löven för alla träd?", "Berättelsen om hur vi skapade ett kollektivt verk till Hemslöjdens jubileumsutställning 2012 på Liljevalchs". Presenten kom från JHHF, Jämtland Härjedalens Hemslöjds Förbund, tack så mycket!

Jag har än bara bläddrat i den och kollat igenom dom bloggposter som jag skrev under arbetet. Det var väldigt roligt och jag hoppas att jag kommer att få vara delaktig i något liknande flera gånger.

Och på fredag är det vernissage igen, den här gången i Umeå, Gamlia och den moderna slöjdutställning "Next Level Craft".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar