måndag 24 januari 2011

Färger och funderingar


I vår ska jag väva löpare och jag sitter just nu på att funderar på randningar, jag har inte så många olika färger i bomullsgarn men däremot i ylle så just nu så lindar jag ränder i ylle för att se översätta det i bomull. Det är tur att jag har fler färgkartor att välja på så jag hittar "rätt" färg.

Ibland önskar jag att jag istället för att beställa en färgkarta kunde säga "Skicka en rulle av varje färg", men dom pengarna har jag inte och definitivt inte utrymmet. Fast å andra sidan skulle det kunna bli en riktigt snygg installation, undrar om jag skulle kunna sälja in den idéen hos sambon?

2 kommentarer:

  1. Visst är det läckert och inspirerande att ha nystan eller rullar på en hylla..tyvärr så styr ju våra pengar och plats.

    SvaraRadera
  2. Det är ju helt underbart, det är en dröm att få ha en väg i regnbågens alla färger.

    SvaraRadera