fredag 2 juli 2010

Mixa och matcha paketet har kommit..igen och mer

När jag precis hade fått mitt "mixa och matcha" paket från Nettan, fick jag ett majl att det skulle komma ett till paket. Och nu har det gjort det och fullt med "godis".


Det översta garnet heter "Candy" från Svarta fåret, dom får mig att tänka på smågodis att det sedan följer med ett mönster på "engelsk konfekt" förhöjer bara det. Sedan är det ett garn i bambu/bomull som är jätte mjukt. Lurar på att sticka en sjal i ett av...


mönstren jag fick. Men jag undrar om garnet räcker.

Förutom godismönstret fick jag mönster på flera par sockor, 2 st sjalar och ...

stickade jordgubbar. Tack så mycket Nettan, det här var precis vad jag behövde efter en mycket stressig vecka på jobbet.

2 kommentarer:

  1. de er mycket fina var snäll kan du för klara hur man sticker jordgubbar biskriva mönster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag önskar att jag kunde det, jag håller med dig om att dom är jätte fina. Det är inte jag som har stickat dom utan jag fick dom av Nettan i ett byte. Kanske hon kan hjälpa dig, hennes blogg heter http://talaromallt.blogspot.se/

      Lycka till!

      Radera